niedziela, 27 stycznia 2013

Sunday walking



Koniec stycznia zazwyczaj nie rozpieszcza nas pogodą i tak było dziś. Temperatura na minusie i chłodny nieprzyjemny wiatr nie zachęcały do spaceru. Pokonałam jednak moje lenistwo i postanowiłam choć chwilę pooddychać mroźnym powietrzem.

Gruby wełniany sweter podczas takich dni jest niezastąpiony. Mimo że ma dziury to i tak grzeje niesamowicie. Wraz z ciepłą puchową kurtką tworzą duet idealny. Zakupiłam ją w zeszłym roku na wyprzedażach i wiem, że posłuży mi jeszcze niejeden sezon.

Szara zamszowa torebka do ręki jest jedną z moich ulubionych. Prosta, nieduża, a jednak przykuwająca uwagę dzięki oryginalnemu zapięciu.











TK MAXX jeans | KAZAR shoes | HUGO BOSS down jacket | TRU TRUSSARDI bag | Primark bracelet | Parfois watch






0 komentarze:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze :)

Obsługiwane przez usługę Blogger.

Translate

© Simplicity Of Fashion, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena